Oboje sem. Mislim, ne. Povsod sem. Isto.

Včasih ne vem več, kaj je prav.
Ja, razumem, družbena omrežja so postala podaljšek naših osebnosti. Zase vseeno ne bi rekla, da je moj osrednji fokus bildanje spletne prisotnosti in prepoznavnosti, just because. Odmev na spletu se je zgodil predvsem zato, ker že nekih slabih 20 let nekaj počnem.
Nikdar pa si nisem želela postat (le) spletni influencer. V resnici o tem vsem skupaj zares nimam pojma. Nisem fanatik na pregledovanje tabelic, dosega, struktur, časovnic in najboljših tajmingov za objave.
Ne znam sama obdelovat fotk, ne uporabljam ta agresivnih presetov in sem pravzaprav po nekajkratnem preizkusu, kako bi bilo, če bi čez sebe fliknila filter recimo Katarine Benček, bla OMG, Uli, na ro be.
To nisi ti.
Prav zato se celo PR-ovsko podprte zgodbe trudim pisati drugače.
Čeprav končno besedilo bralcu namigne na produkt, vseeno pri vsakem svojem zapisu želim iz sebe iztisnit – ne maksimalno količino “njih” – ampak sebe.
Zato pišem tudi o svojih tanenajbolj rožnatih in se opominjam na žmoht, ki ga prinese trenutek, ko iskreno na papir, v tipkovnico ali ekran naložim vsaj enega od svojih pristnih trenutkov.
Ker vsako priložnost za izražanje, jemljem za priložnost, da vsaj sebi razgrnem še kanček sebe.
Tudi produkte, ki jih sprejmem v svoj “let’s try it out” repertoar, lahko umestim in umeščam v svoj vsakodnevni ritem in to, kar sem.
Ne želim si več za 2 sekundi v roko prijet najnovejšega lipgloss-a, jutri nanj pozabit, in se že čez slab teden prelevit iz beauty navdušenke v totalno anti-fashion “kučanico”.
Ne želim si tudi praznih misli in besed brez teže.
Tole fotografiranje bi lahko stereotipno nesla pred ogledalo, v kopalnico, v klišejsko spodnje perilo, nekaj gole kože in odsev v zrcalu. Pa ga nisem. Želela sem it iskat svoj “food for thought”.
In spet razmišljam o vsej tej družbeni prenasičenosti, o vseh teh pričakovanjih od zunaj, o tem, da hej, jaz samo sem, skušam bit, delati dobro, v neki harmoniji s sabo, brez da bi z neki silno močjo pretresala tvoj svet. Stvar odločitve. Ali pa kot reče Ariana, vsi se gremo lahko tudi: “Thank you, next”. Pa bo. Mirno. Samo dalje. Tudi razlage in komentarja si ne želim in ne potrebujem več. Ta blazna mnenja drugih mi zares hodijo po živcu. Pa ne vsa. Predvsem tista, ki so ali pa naj bi bili, “poduhovljeni korak dlje”, pred tabo, pa znajo bit kdaj povsem brez občutka. Veš kaj bi ti morala? Meh.
Ne moraš se smehljat na story-u medtem, ko razlagaš o nečem, kar te je v dnevu zbodlo ali prizadelo. O, boh. In – ja, lahko se. Jaz se kot kaže lahko. Moje besede so zares in moja faca prav tako.
Ne moreš pisat takih in takih tekstov, potem pa jih pripeljat do produkta. Ja, lahko. Spodaj še celo napišem, da gre za naročnika in tovrstno objavo. Predvsem pa vsako tako priložnost jemljem za izziv, da nekaj dam. In vseh tistih 53 stavkov prej .. Je. So. Zares. Sedim za mizo, kolobarim besede, vmes jem, sem živčna, se pomirim, pošaltam po kanalih pa spet uberem misel. Da je tam, zaradi nje same. In ne zaradi nove maskare.
Želim si namreč pisati tekste, ki bi bili več kot “product placement,” tudi, če to so. Dear diary, this is me. In želim si preizkusit stvari in jih speljat do konca, če sežem v roko in rečem, da se grem.
Zato – hvala “naročniki”, ki v meni prepoznate kakovostnega partnerja za skupna sporočila, predvsem pa mi dovolite, da naše srečanje vzamem bolj za odriv, štartno točko neke osebne zgodbe in raziskovanja, ki običajno hitro skrene v ponovni soul searching in malo pove o “značilnostih in prednostih”.
In hvala tudi tebi, tam čez, čez zaslon, da mi namenjaš nekaj več časa, da se prekoplješ skozi besedilo. In mi daješ upanje. <3
*Based on the photo: Kremičarim se 5 dan zapored, dvakrat na dan. Čakam, da pridem do 14. Takrat naj bi človek namreč vedel in videl. Če deluje, kako deluje – ali pa je vse skupaj le fina podlaga za vsakodnevni beauty rutine.
*Based on the photo: Bi zdajle tudi čisto vse dala še za en tale cimetov buhteljček iz Kuche v Ljubljani. Pa za kaki dve uri popoldanskega nappy time-a. Dobro knjigo in mir pred tujim nemirom.
Naročnik & Produkt: LuxFactor / krema 4D HYALURON
Foto & Edit: Enja Brelih